13 | Hotel svemir sa milijun zvjezdica





ruke mi mirišu po nebu
jer otrgnuo sam komad oblaka
kao kuglu sladoleda od limete ili limuna
kiselkastu zakrpu za nepce i sad me
ta nijansa smeta
štipa mi srce za obraz

ljutim se na svog vodenog konja
kud je pružao noge u svemir
kud je volio boga
taj drevni mit postojanja nečeg eteričnog
a nijedna se još moja mišolovka
nije udarcem oglasila
a postavio sam ih posvuda
pa ne sumnjam ima li 1, 2 ili 4 boga

nego
znam


// zbirka pjesama: "trice, sitnice, crtice" [poglavlje: isto, slično, različito]
// naklada: aplha prometheus, biblioteka poesia cordis, 2009. god.  
// autor teksta i grafika: marko vucelja

Primjedbe

  1. sjećam se; kad je jednom zgodom moj dragi prijatelj, dok smo samo velikim razgovorima baratali, tamo negdje u godinama oko 22 il' 3, rekao kako svećenicima zamjera jer "misle da imaju boga u malom prstu" (zato ovdje pišem boga malim slovima; naprosto da stane).

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

27 | Kišni pas

25 | Malo zaspao, malo