18 | Eterična ti

u turskom sijedu lebdiš
mi nad glavom satima
poganka samoj sebi vjerna
trstika proviruje iz parketa
sve čast nam je ne misliti tko će
sve danas na nas zaboraviti
jer je nedjelja
jer je povrh svega previše oblaka
neobično
nije mi svejedno jesi li lijepa i visoka
sitna kao pero ili okrugla ko zemljana posudica

ne prežem se
ne potkivam kopito
vjetar rže mi u jedro
metalan zadah asfaltu iz usta
puni mi pluća
do gušenja je još malo

do prozora dobrih lakat i pol
i ja se teško pružam
kako tebi tako i prozoru
nek' bude pošteno

na  ulazu u grad spuštam jedro
zadah je besmrtan kao Tutankamon
mlad faraon u srcu piramide
pih
ti simboli svjetovne i duhovne vlasti
koješta
sve me to veseli kao da sjedim u
školi u prvoj klupi pored nekog
pretilog dječaka ili djevojčice s naočalama
čak ne ni do prozora
(ispričavam se,ljudi idioti uvijek u'krivo skroje pojam ljepoti)
(a što je gore, prenesu ga koljeno dolje)


// zbirka pjesama: "trice, sitnice, crtice" [poglavlje: isto, slično, različito]

// naklada: aplha prometheus, biblioteka poesia cordis, 2009. god.  
// autor teksta i grafika: marko vucelja

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

27 | Kišni pas

25 | Malo zaspao, malo