24 | 05 sati


uđi u moje srce
prazno je [dakle ima mjesta]
viri iz mene sjajan cerek
vrište ulaštene ključanice
otrovi i melem izlaze na
vime
ja krava i vol
upravo u krivu jer činim
što mi pravo
pravo mi budi
biram noć za šetnju
tamnu stranu dana
sate od nula do šest
riječi taman
[plemenito i francuski modro] plijesnive
šećer u kugli u kocki
papar
ocat [vinski]


i sol [krupnu tuzlansku kamenu]
da ne zaspem a
da se probudim


// zbirka pjesama: "post nebula"
// naklada: vlastita naklada autora, 2017. god.  
// autor teksta i fotografije: marko vucelja

Primjedbe

  1. * što bliže rupi baci pikulu. Topa imaš, otmi nekome Japanku. Koraljka vrijedi gotovo stotinu drugih, nju ne daj, niti ne otimaj. Porculanka je slijepa, Maglenka snena. Perajka je uvijek tu, za istač, dugove i za šalu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

27 | Kišni pas

25 | Malo zaspao, malo