03 | Po muku se poznaju krave




znam da je smješno 
ali znam da će proljeće
pronašao sam prvog žohara
u sudoperu
prokleti Gregor Samsa ispao iz
romana svijesti
podmeće mi savijest svaki put
kad poželim isprati tog
kukca niz odvod
on kaže «Ne!»
prije nego što ja uspijem reći
«Zbogom...»

ali da će postati vjesnikom proljeća
žohar
to si ni Gregor Samsa

ne bi ni pomislio
umislit će si prokleti žohar

uostalom
čuo sam i susjedovu kravu kako muče
duboko i na preskokce

u mukama rađa tratinčice
šafrane i jaglace
znam da je smiješno ali
znam da će proljeće



// zbirka pjesama: "trice, sitnice, crtice" [poglavlje: plemenske, zemljane, životinjske]
// naklada: aplha prometheus, biblioteka poesia cordis, 2009. god.  
// autor teksta i grafika: marko vucelja

Primjedbe

  1. * čini mi se ..... da kravama je jasno. kad je sve ok, šutiš, kad te obad grize, udriš' ga repom, kad si gladan, mučeš (tako da i susjed čuje u slučaju da gazda nisu kod kuće), kad imaš mlijeka previše, višak daješ "Dukatu" i stvar funkcionira. neko vrijeme. dok te ne pojedu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

27 | Kišni pas

25 | Malo zaspao, malo