04 | Ima da se vrati


dobro je
samo što mi nedostaje moja psina
otišao je prije 3 dana i još ga nema
ne razumije da ga trebam i da mu
to i nije neka psina
to što me ovako zajebava (da 'prostite)
zbilja je neodgovoran
glupan
treba počešljati mu dlaku koja
ionako otpada
treba mu u kućicu staviti slame
jer je prije neki dan još uvijek bila veljača
treba zalajati iz dosade i
prostrti se na suncu kao prostirka
sve to treba a njega nema
ko za inat
pseto drago

džukela stara
ne možeš mi sad pobjeći
već živimo skupa 7 godina
pa nisam ti ja žena da me varaš
sa drugim psima

ja te razumijem bolje od ijednog
čistokrvnog jazavčara, ovčara ili
njemačkog lovnog terijera

ima da se vratiš i
baš me briga
ništa ti ne razumiješ
ni to da me briga
samo vidiš da snijeg pada
i zamišljaš svoju Škotsku i ovce
i sigurno ti nije zima


// zbirka pjesama: "trice, sitnice, crtice" [poglavlje: plemenske, zemljane, životinjske]
// naklada: aplha prometheus, biblioteka poesia cordis, 2009. god.  
// autor teksta i grafika: marko vucelja

Primjedbe

  1. * pas (imao sam psa, 10 godina, škotskog ovčara, zvao se Oscar. jednom zgodom je odlutao (kao u filmu) i nakon par dana se vratio (kao u filmu), ali me u međuvremenu dobro namučio.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

27 | Kišni pas

25 | Malo zaspao, malo